Featured Post

How to create Bootable USB Using Ventoy

ගෝලීය Smart Wearable නැව්ගත කිරීම් වාර්තාව (CANALYS)

CANALYS: GLOBAL SMART WEARABLE SHIPMENTS IN THIRD QUARTER OF 2019
ගෝලීය Smart Wearable නැව්ගත කිරීම් වාර්තාව (CANALYS)


තාක්ෂණික වෙළඳපල පිළිබඳ නිතිපතා වාර්තා නිකුත් කරන සමාගම් කිහිපයක් තිබේ.බොහෝ විට IDC, Canalys සහ CounterPoint වඩාත් විශ්වාසදායක ප්‍රභවයන් ලෙස අපට සැලකිය හැකිය. portable headset ඇතුළු ස්මාර්ට් පැළඳිය හැකි උපාංග නැව්ගත කිරීම සඳහා තෙවන කාර්තුවේ වාර්තාව IDC  විසින් මෑතකදී නිකුත් කරන ලදී. IDC වාර්තා කළේ විශේෂයෙන් 'hearables' උප කාණ්ඩය තුළ ඔවුන්  AirPods හි ජනප්‍රියතාවය වැඩි කිරීමත් සමඟය පසුගිය කාර්තුවේදී wearable කර්මාන්තය තුළ Apple ආධිපත්‍යය දැරූ බවයි.මීට දින කිහිපයකට පෙර Canalys තමන්ගේම වාර්තාවක් ඉදිරිපත් කළේය. කලින් මෙන් නොව, එය ස්මාර්ට් ෆිට්නස් බෑන්ඩ්ස්(smart fitness band), ස්මාර්ට් ඔරලෝසු(smart watches) සහ ශාරීරික යෝග්‍යතා ලුහුබැඳීම් උපාංග(fitness tracker) යන පැළඳිය හැකි බෑන්ඩ්ස් අංශය කෙරෙහි වැඩි අවධානයක් යොමු කරන ලදී.
Q3 සඳහා, Xiaomi ලොව පුරා වැඩිම නැව්ගත කිරීම් සිදු කර ඇති අතර, එය ඒකක මිලියන 12.2 ක් නැව්ගත කර ඇති අතර එය 74.4% ක වර්ධන වේගයක් සහ කාර්තුව සඳහා 27% වෙළඳපල කොටසක් කරා ළඟා වීමකි. Xiaomi හි වර්ධනයට හේතු වී ඇත්තේ ශක්තිමත් දේශීය ක්‍රියාකාරිත්වය සහ ආක්‍රමණශීලී විදේශීය ව්‍යාප්තිය  ය.
15% වෙළඳපල කොටසක් සමඟ Apple දෙවන ස්ථානයට පත්ව ඇති අතර, නැව්ගත කිරීම් වලින් 60% ක්ම කර ඇත්තේ නවතම Apple Watch Series 5 එකෙනි.
මිලියන 5.9 ක් නැව්ගත කර ඇති අතර 13% වෙළඳපල කොටස සමඟ Huawei තෙවන ස්ථානයට පත්ව ඇත.චීනයේ වර්ධනය වන විකුණුම් හේතුවෙන් 243% වාර්ෂික වර්ධනයක් Huawei සමාගම පෙන්නුම් කරයි.Fitbit  වෙළඳපලෙන් 8% ක් හිමි කරගෙන ඇති අතර පසුගිය වසරට සාපේක්ෂව වැඩි වර්ධනයක් නොදැක්වූ එකම සමාගමද වේ.ආසියාවේ විකුණුම් සමඟ 6% ක වෙළඳපල කොටසක් සමඟ Samsung පස්වන ස්ථානයට පත්ව ඇත.

ඇමරිකා එක්සත් ජනපදයේ, Apple විසින් වැඩි දියුණු කරන ලද Watch Series 5 සඳහා වඩා හොඳ ඉල්ලුමක් ඇති අතර එය 4 වන ශ්‍රේණියේ Watch Series හා සසඳන විට එහි ආරම්භක කාර්තුවේදී ඒකක 3.5 ගුණයකින් වැඩි වීමකි. මේ අතර, Series 3 වඩා ලාභදායී වූ අතර කාර්තුව සඳහා Apple wearable band අලෙවිය ඉහළ නැංවීමට එය ඉවහල්විය.

ආසියා පැසිෆික් කලාපයේ (චීනය ඇතුළත් නොවේ), Fitbit සහ Samsung ටික කලක් ආධිපත්‍යය දැරූ අඩු වියදම් tracker අංශයට Xiaomi ඇතුළු වූයේ මිල පිළිබඳ සැලකිලිමත්  වෙළඳපොලේ යම් සාර්ථකත්වයක් ලබා ගනිමිනි. EMEA (යුරෝපය සහ මැදපෙරදිග) කොටසේදී, low cost  fitness band සමග Xiaomi යුරෝපයට ආක්‍රමණශීලී ලෙස ඇතුලත්වීම  එහි විකුණුම් සැබවින්ම ඉහළ නැංවීමට හේතු විය.

අවසාන වශයෙන්, චීනයේ, Xiaomi සමග  වෙළඳපල 60% කින් වර්ධනය වූ නමුත්, Huawei පසුගිය වසරට වඩා 290% ක වර්ධනයද එයට හේතු  විය.Huawei හි බොහෝ වර්ධනයට දායක වූයේ එහි ස්මාර්ට්ෆෝන් අලෙවිය ඉහළ නැංවීම සඳහා low-end band එකතු කිරීමෙනි.

Canalys වාර්තාව පෙන්නුම් කරන්නේ ගෝලීය පැළඳිය හැකි උපාංග වෙළඳපොල 2019 තුන්වන කාර්තුවේදී  සමස්තයක් ලෙස 65% කින් ඉහළ ගොස් ඇති බවයි.


Comments